SAYIYI ÇEKELİM KUTUSUNA KOYALIM

Uygulamayı yaparkenkiamacımız öğrencilerimizin öğrendiğisayıları içselleştirmeleri, sayıları tanımaları,sayıları sıralarınagöreyerleştirebilmeleridir.Sayı farkındalığı, sıra farkındalığını elgöz koordinasyonu sağlayarakeğlenerek öğrenmeamaçlanmıştır.Çocuklarınsayı becerilerinioluşturmalarıamacıylanefesile pipettutmaoyunukullanılmıştır.Eşleştirme becerisinikullanarakaynıfarklıkazanımıda çalışılmıştır.

 

Öğrencilerinuşeklindeoturmalarısağlanır. İlk sayıyı göstermek amacıylaöğretmen yapar.Diğersayılarıöğrencilersırasıyla gelerek ondan önceki sayıdan sonragelen sayıyıbulur,pipetyardımıylakağıdıkutusuna yerleştirir.Sayıyakarşısayıeşleştirmesi yapılır.Tümsayılaryapıldıktansonra öğretmenkutularıdağıtır.1den9adoğrugrup olaraksıralamalarıistenir.Sıralama yapıldıktansonra1den9akadarsayılır. Öğretmen etkinlikler sırasındarehberlik yapar.

Öğrencilerin sayıları tanımaları hangisayıdan sonrahangisayıgeliyoranlayabilmelerisağlanır. Sayıya karşılık sayı eşleştirmesiniyapabilmesi istenir.Sayılarıhayatınaiçselleştirmelerinedestek olur.

22-05-202422-05-202422-05-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi